10 Ocak 2010 Pazar

tango passion!

Bugün tango pratik günümüzdü. Benim için gidiş biraz zor oldu 2 ağır çanta ile. Tango sayesinde tanıştığım sevgili Gül (bu yaştan sonra artık yakın arkadaş edinilmez derken beni yanıltan - neyse ki ;) daha sonra resmini yapmak için dans ederken fotoğrafını çekmemi istemişti. Yine tango sınıfından Hakan'ı da partner olması için ayartarak bugün çekim yaptık :)

Benim çok içime sinmedi fotoğraflar, ışık yetersizdi ve modeller çabuk sıkıldı. Hatta zamanın çoğunda ben poz vermek zorunda kaldım :P Hazır tango fotoğrafı çekiliyorken ben de cicilerimi giydim ve poz verdim, Gül üstüne düşeni gayet güzel başardı... Hakan'a zaten sözümüz yok :)) Her ne kadar cicileri giysem de her daim "skinny legs and all" kalacağım fotoğraflarda bir kez daha yüzüme vuruldu !
Her şeye rağmen VIVA TANGO !!!

I reach for a piece of wood. It turns into a lute.
I do some meanness. It turns out helpful.
I say one not travel during the holy month.
Then I start out, and wonderful things happen.

- Rumi

Hiç yorum yok: