6 Ocak 2010 Çarşamba

dün... yesterday...

Bir gün geriden gitmeye başladım bile 365 projesinde ama nedenlerim var :) Dün harika bir tango dersi oldu, o kadar keyifliydi ki ders bittikten sonra da ayrılamadım ve dans etmeye devam ettim. Sonuçta eve geldiğimde gece yarısı olmuştu ve Sindrella külkedisine dönüştü :P

Tango dersleri ilerledikçe daha fazla keyif almaya başladım, keyif aldıkça daha iyi dans eder oldum, yani umuyorum ki daha iyi dans ediyorum ;) Bunu bilenlere sormak lazım...


Dünün fotoğrafı yine dün katıldığım UMKE olağan toplantısından. UMKE'nin açılımı Ulusal Medikal Kurtarma Ekibi ve ben de 3 yıldır İstanbul UMKE'nin üyesiyim. UMKE'nin kuruluş amacı ulusal veya uluslararası afetlerde sağlık hizmeti sunulmasının organize hale getirilmesi. Tüm UMKE üyeleri afet triyajı (yaralıların derecelendirilmesi), temel ve ileri yaşam desteği, telsiz, çadır kurma, enkazdan veya araçtan yaralı çıkarma gibi eğitimleri alır ve yılda en az 2 kez olmak üzere tatbikatlar gerçekleştirilir. Daha fazla bilgi için buraya tıklayabilirsiniz...

Fotoğraftaki araç bir Unimog, arazi ambulansı da diyebiliriz. Afet halinde yolların durumu da göz önüne alınarak bu tür araçlar kullanılır. Unimoglar normal araçlardan daha yüksek ve daha güçlüdür. Eh, bu kadar reklam yeter sanırım :)
Your deepest presence
is in every small contracting and expanding,
the two as beautifully balanced and coordinated
as birdwings
- Rumi

Hiç yorum yok: