2 Ocak 2010 Cumartesi

İstanbul'u yeniden keşfetmek... Exploring Istanbul

Monika ve Etienne ile turistik İstanbul gezimiz bugün Ayasofya, Kapalıçarşı ve Eminönü'nü içeriyordu. Yılbaşı öncesi kalabalık kalmasa da Mısır Çarşısı'nda kalabalıktan kaçmak için kendimi dışarı atmak zorunda kaldım. Neyse ki panik atak olayı son buldu artık, yoksa hiç kurtuluşu yoktu :)
Ayasofya'yı bir kez de içeride kimse olmadan görmek ve fotoğraflamak istiyorum ama pek mümkün görünmüyor. Neyse, ben yorulduğum için misafirleri bırakıp eve döndüm, onlar hala geziyorlar. Gelirken de bana yiyecek bir şeyler getirecekler :) Lüküs hayat oh ne rahat...
İkinci günümüzü de böylece atlattık yani. Yarına Allah kerim...


No matter we're in a prison of forgetting
or enjoying the banquet of wisdom,
we are always inside presence.
- Rumi

Hiç yorum yok: