12 Ocak 2010 Salı

List of things to do / Yapılacaklar listesi

Ok... There is only one week to my travel and I didn't prepare anything ! There are a lot of things to do on my mind and I decided to make a list of things to do. Then I changed my mind and decided to DO instead of to make a list :) I'll start soon... very soon :))

Yolculuğa sadece 1 hafta kaldı ve ben hala lay lay lom ortalıkta dolanıyorum. Yapılacak o kadar çok şey var ki, bari bir yapılacaklar listesi hazırlayayım dedim ama sonra liste hazırlamak yerine YAPMAYA karar verdim :) Peki başlangıç olarak ne yaptım? Tabi ki tango dersine gittim :))) Yakında hazırlıklara başlayacağım, çok yakında... Veya birileri Arajantin'e paket yollayacak benim için :P


We are the night ocean filled
with glints of light. We are the space
between the fish and the moon,
while we sit here together.
- Rumi

Hiç yorum yok: